Orgia na całego. Bokser z dwoma jamnikami i seks grupowy według wzrostu. Miłosne igraszki będą trwać bez końca, o ile ktoś nie wykaże się odpowiedzialnością.
Brazylijska organizacja „Aila”, której celem jest ochrona zwierząt i walka o ich prawa, przygotowała kampanię „Dogs XXX”. Zwraca w niej uwagę na problem niekontrolowanego rozmnażania się psów. Hasło „Someone here needs to be responsible” (Ktoś musi tu być odpowiedzialny) jednoznacznie wskazuje, że adresatami kampanii są właściciele czworonogów.
Dwie kreacje przedstawiają psy różnych ras i rozmiarów w trakcie, nie da się tego ukryć, kopulacji. Zaletą kampanii jest z pewnością jej przewrotność – do promowania odpowiedzialności wykorzystano humorystyczne i mocno frywolne kreacje.
Codziennie w Sao Paulo przybywa psów i kotów. Sterylizacja i kastracja pozwalają kontrolować ich rozrodczość i ograniczać ryzyko związane z chorobami, które mogą przenosić. W rejonie Sao Paulo, gdzie działa „Aila”, tego typu zabiegami zajmuje się organizacja Centro de Controle de Zoonoses. W specjalnie przygotowanym autobusie, który krąży po ulicach większych miast, właściciele zwierząt, mogą za darmo poddać je zabiegom.
J. Czerwiński
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka