logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Psi patrol na wojnie z rakiem
26.01.2021
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Filipiny, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Psi patrol na wojnie z rakiem



Słońce to życie, ale zbyt wiele słońca to rak. A podczas opalania często zapominamy, by odpowiednio zabezpieczyć się przed promieniami UVA i UVB. Twórcy kampanii „Beach Guardians” sięgnęli po bardzo nietypowe narzędzie, by uświadomić to zapominalskim plażowiczom.

W tym celu, wykorzystując techniki używane przy treningach psów policyjnych, wyszkolili specjalny „Psi patrol”, by ten namierzał osoby, które nie posmarowały się kremami z odpowiednimi filtrami. Jeżeli dana osoba została odpowiednio zabezpieczona przed słońcem, pies przechodził obok niej i szedł dalej. W przeciwnym przypadku, przedstawiciel „Psiego patrolu” siadł obok i czekał. Wówczas do akcji wkraczali edukatorzy zaopatrzeni w odpowiednie preparaty.

Akcja spotkała się z entuzjastycznym odbiorem, w czym główna zasługa czworonożnych bohaterów kampanii, budzących jednoznacznie pozytywne reakcje. Dzięki nim edukacja prozdrowotna trafiała na podatny grunt wśród nawet najbardziej opornych wczasowiczów.

Film dokumentujący kampanię można obejrzeć poniżej:

psy zdrowie rak edukacja film experimental Filipiny słońce kremy z filtrem Beach Guardians Psi patrol action


Nazwa kampanii:
Beach Guardians
Czas:
2020.12.5
Nadawca:
Human Nature
Media:
experimental, action
Wykonawca:
Wunderman Thompson, Philippines
Adresaci:
plażowicze, osoby opalające się





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek