Psi patrol na wojnie z rakiem
Słońce to życie, ale zbyt wiele słońca to rak. A podczas opalania często zapominamy, by odpowiednio zabezpieczyć się przed promieniami UVA i UVB. Twórcy kampanii „Beach Guardians” sięgnęli po bardzo nietypowe narzędzie, by uświadomić to zapominalskim plażowiczom.
W tym celu, wykorzystując techniki używane przy treningach psów policyjnych, wyszkolili specjalny „Psi patrol”, by ten namierzał osoby, które nie posmarowały się kremami z odpowiednimi filtrami. Jeżeli dana osoba została odpowiednio zabezpieczona przed słońcem, pies przechodził obok niej i szedł dalej. W przeciwnym przypadku, przedstawiciel „Psiego patrolu” siadł obok i czekał. Wówczas do akcji wkraczali edukatorzy zaopatrzeni w odpowiednie preparaty.

Akcja spotkała się z entuzjastycznym odbiorem, w czym główna zasługa czworonożnych bohaterów kampanii, budzących jednoznacznie pozytywne reakcje. Dzięki nim edukacja prozdrowotna trafiała na podatny grunt wśród nawet najbardziej opornych wczasowiczów.
Film dokumentujący kampanię można obejrzeć poniżej:
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


