logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Psi marsz równości
18.06.2013
Tematy: Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko

Psi marsz równości



Czyżby szykował się nowy, niecodzienny ruch oburzonych? Psy w hinduskich strojach narodowych wymachują transparentami ze zdecydowanymi hasłami.

By przekonać Hindusów do adopcji psów, zorganizowano demonstrację, w ramach której ubrani w patriotyczne, trójkolorowe sari członkowie PETY przechadzali się wraz z wielką maskotką psem-gigantem. Akcji towarzyszyły plakaty przedstawiające manifestację, w której miejsce ludzi zajęły… psy, równie patriotycznie ubrane, wymachujące indyjskimi flagami oraz transparentami: „My street, my India” ("Moja ulica, moje Indie") i „Dogs of the soil rights march” ("Marsz praw psów z tej ojczyzny").

Członkowie PETA sprzeciwiają się kupowaniu psów zagranicznych ras i ich hodowli przez indyjskie sklepy zoologiczne, zwracając uwagę, jak wiele bezpańskich i zaniedbanych psów żyje na miejscu. Zwracają także uwagę, że kudłate czworonogi zza granicy nie są przyzwyczajone do indyjskich warunków klimatycznych, w których przychodzi im żyć. Z kolei rdzenni psi mieszkańcy są znacznie bardziej wytrzymali i zdrowsi. To jest po prostu nieodpowiedzialne, aby ktokolwiek hodował lub kupował zwierzęta, kiedy miliony bezdomnych indyjskich psów i kotów marnieje na ulicach i w schroniskach dla zwierząt – mówi koordynator kampanii PETA Chani Singh.

Można mieć nadzieję, że humor członków PETY i ich niekonwencjonalne podejście do tematu przyczyni się do zainteresowania tym problemem. Wydaje się jednak dość szokujące, że działacze PETY chcąc zachęcić do opiekowania się bezpańskimi psami, posiłkują się patriotycznymi hasłami oraz wyższością „psów ziemi”.  Czy z czymś się to nie kojarzy?

Małgorzata Osowska



Nazwa kampanii:
Adopt Indian dogs
Czas:
2013.7.15 - 2013.8.15
Nadawca:
PETA
Media:
Billboardy, event
Wykonawca:
Chirpy Elephant
Adresaci:
Osoby rozważające kupno lub adopcję psa
Hasło kampani:
Dogs of the soil rights march ("Marsz praw psów z tej ojczyzny") „My street, my India” (Moja ulica, moje Indie) „Say no to foreign breeds” (Powiedz nie zagranicznym rasom)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek