logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko
   ──────  18.06.2013

Psi marsz równości



Czyżby szykował się nowy, niecodzienny ruch oburzonych? Psy w hinduskich strojach narodowych wymachują transparentami ze zdecydowanymi hasłami.

By przekonać Hindusów do adopcji psów, zorganizowano demonstrację, w ramach której ubrani w patriotyczne, trójkolorowe sari członkowie PETY przechadzali się wraz z wielką maskotką psem-gigantem. Akcji towarzyszyły plakaty przedstawiające manifestację, w której miejsce ludzi zajęły… psy, równie patriotycznie ubrane, wymachujące indyjskimi flagami oraz transparentami: „My street, my India” ("Moja ulica, moje Indie") i „Dogs of the soil rights march” ("Marsz praw psów z tej ojczyzny").

Członkowie PETA sprzeciwiają się kupowaniu psów zagranicznych ras i ich hodowli przez indyjskie sklepy zoologiczne, zwracając uwagę, jak wiele bezpańskich i zaniedbanych psów żyje na miejscu. Zwracają także uwagę, że kudłate czworonogi zza granicy nie są przyzwyczajone do indyjskich warunków klimatycznych, w których przychodzi im żyć. Z kolei rdzenni psi mieszkańcy są znacznie bardziej wytrzymali i zdrowsi. To jest po prostu nieodpowiedzialne, aby ktokolwiek hodował lub kupował zwierzęta, kiedy miliony bezdomnych indyjskich psów i kotów marnieje na ulicach i w schroniskach dla zwierząt – mówi koordynator kampanii PETA Chani Singh.

Można mieć nadzieję, że humor członków PETY i ich niekonwencjonalne podejście do tematu przyczyni się do zainteresowania tym problemem. Wydaje się jednak dość szokujące, że działacze PETY chcąc zachęcić do opiekowania się bezpańskimi psami, posiłkują się patriotycznymi hasłami oraz wyższością „psów ziemi”.  Czy z czymś się to nie kojarzy?

Małgorzata Osowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Adopt Indian dogs
Czas:
2013.7.15 - 2013.8.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
PETA
Media:
Billboardy, event
Wykonawca:
Chirpy Elephant
Adresaci:
Osoby rozważające kupno lub adopcję psa
Hasło kampani:
Dogs of the soil rights march ("Marsz praw psów z tej ojczyzny") „My street, my India” (Moja ulica, moje Indie) „Say no to foreign breeds” (Powiedz nie zagranicznym rasom)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek