„Co jeszcze musi się stać, abyśmy zaczęli szanować naszą planetę?” („What will it take before we respect the planet?”) – pyta organizacja ekologiczna WWF, na zlecenie której agencja Ogilvy z Paryża przygotowała kampanię uwrażliwiającą – przy pomocy zdjęć zwierząt pomazanych sprayem – na problem ochrony środowiska naturalnego. Niechlujne rysunki mają niewiele wspólnego z artystycznym graffiti – pokazują, że ludzie tak traktują przyrodę jak pseudografficiarze niszczący mienie publiczne.
Kreacja została doceniona przez jury Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes i uhonorowana nagrodą Brązowego Lwa.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on