„Co jeszcze musi się stać, abyśmy zaczęli szanować naszą planetę?” („What will it take before we respect the planet?”) – pyta organizacja ekologiczna WWF, na zlecenie której agencja Ogilvy z Paryża przygotowała kampanię uwrażliwiającą – przy pomocy zdjęć zwierząt pomazanych sprayem – na problem ochrony środowiska naturalnego. Niechlujne rysunki mają niewiele wspólnego z artystycznym graffiti – pokazują, że ludzie tak traktują przyrodę jak pseudografficiarze niszczący mienie publiczne.
Kreacja została doceniona przez jury Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego w Cannes i uhonorowana nagrodą Brązowego Lwa.
K. Truszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa