Każdy może czasem zapomnieć gdzie zaparkował samochód. Gorzej gdy nie pamięta jakiego był koloru. Ale to i tak nic groźnego w porównaniu z pozostawioną na ogniu patelnią…
W ramach kampanii „Memory Loss” („Utrata pamięci”) zrealizowano trzy kreacje. Fotografie przedstawiają kobietę i dwóch mężczyzn, którzy wyglądają na zmartwionych, zamyślonych, zaniepokojonych. Każdą z kreacji opatrzono hasłem: „Dementia. If you’re worried see your doctor” („Demencja. Jeśli się martwisz, skontaktuj się ze swoim lekarzem”).
Kampania zrealizowana została w listopadzie, jej celem jest, nomen omen, przypomnienie odbiorcom o kłopotach z pamięcią, które często dokuczają osobom starszym. Zwrócenie uwagi na pierwsze oznaki demencji i szybkie podjęcie leczenia zwiększa szanse na zatrzymanie rozwoju choroby, która może być niebezpieczna dla życia.
Kreację przygotowała londyńska agencja DLKWlowe na zlecenie Department of Health / NHS.
K.Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”