Oxfam jest międzynarodową organizacją zajmującą się walką z głodem na świecie. Należy też do wąskiego grona NGO’sów, które potrafią wykorzystać potencjał portalu Pinterest. W tworzonych przez nią tablicach widać wyraźną strategię, duże zaangażowanie, oraz zrozumienie grupy docelowej. Najciekawsze z nich dotyczą gotowania i jedzenia. Są to m.in. tablice ze zdjęciami apetycznie wyglądających potraw z warzyw sezonowych, dań wegetariańskich, czyprzysmaków sporządzonych z resztek. Ilustrujące je zdjęcia są w większości estetyczne i świetnie wpisują się w mechanikę komunikacji na portalu.
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki