logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  10.11.2009

Przez sport do wartości



W dobie nowinek elektronicznych dzieci mają coraz mniej motywacji, żeby spędzać czas na świeżym powietrzu. Pogorszeniu ulega nie tylko ich stan zdrowia, ale także relacje z rówieśnikami. Uniwersalną receptą na ten problem jest sport.

We wrześniu br. Francuska Fundacja Futbolu, we współpracy z agencją Young & Rubicam, zorganizowała kampanię, która miała na celu zachęcić dzieci do aktywności fizycznej – do gry w piłkę nożną. Poszczególne 5 plakatów prezentuje tę dyscyplinę jako zajęcie, które pomaga zrozumieć w prosty sposób takie pojęcia, jak pasja, tolerancja, autorytet.

Na reklamach pokazano dzieci słuchające z zaciekawieniem trenera, bądź cieszące się ze zdobytego gola. Są one jednak jedynie tłem dla najważniejszego przekazu, jakim są hasła umieszczone na plakatach: „Komórka, DVD, konsola do gier czy telewizja… Żadna rzecz nie będzie tak porywająca jak świetny trener”, „W piłce nożnej jedyny kolor, jaki ma znaczenie to barwy klubowe”, „Chłopcy najpierw uganiają się za piłką, potem zaczynają biegać za dziewczynami, ale szybko wracają do futbolu”, „Na początku dzieci marzą, by być wielkimi graczami. Potem – by być największymi”, „Jest tylko jeden kanał telewizyjny nigdy nieoglądany przez piłkarzy. Kanał pogodowy”. Każde z nich podkreśla inny pozytywny aspekt uprawiania tego sportu. Co najważniejsze – kampania Francuskiej Fundacji Futbolu prezentuje sport nie tylko jako ćwiczenia fizyczne, ale przede wszystkim jako kształtowanie ducha.

Francuska Fundacja Futbolu powstała w lutym 2009 roku. Zaangażowała do swojej działalności takie sławy francuskiej reprezentacji w piłce nożnej, jak Lilian Thuram czy Bixente Lizarazu. Głównym celem fundacji jest inicjowanie i wdrażanie programów edukacyjnych w społecznościach lokalnych, we współpracy ze wszystkimi francuskimi klubami piłkarskimi.
I.Gryz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


  • 14.02.2023

    Walentynkowo o donacji


  • 13.02.2023

    Wracają. Zawsze wracają


  • 01.02.2023

    Chcesz przestać, a nie możesz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek