logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą
   ──────  02.12.2021

Przestań siedzieć i się przyglądać



Według statystyk aż jedna na trzy kobiety podczas swojego życia doznaje przemocy. Dlatego z okazji obchodzonego 25 listopada Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy Wobec Kobiet (International Day for the Elimination of Violence Against Women) klub piłkarski Juventus F.C. zaangażował się w kampanię społeczną, zachęcającą do reagowania na różne oznaki agresji i niedopuszczania do jej eskalacji.

W ramach akcji co trzecie miejsce siedzące na Allianz Stadium w Turynie zostało przysłonięte pomarańczową zawieszką – każda z nich reprezentowała jedną dotkniętą przemocą kobietę. Kampanię zatytułowano Don’t Sit and Watch, czyli w wolnym tłumaczeniu Przestań siedzieć i się przyglądać, co w kontekście faktu, że projekt zrealizowano na stadionie, niesie w sobie dodatkowo przewrotny sens.

przemoc   |  walka z przemocą   |  film   |  Wielka Brytania   |  kobiety   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet   |  Juventus   |  stadion   | 


Nazwa kampanii:
Don’t Sit and Watch
Czas:
2021.11.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Juventus F.C.
Media:
film
Wykonawca:
We Are Social, United Kingdom





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 13.01.2023

    Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek