logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Ekologia i środowisko
   ──────  25.03.2010

Przesłanie w doniczce



Do wielu biur w Australii trafiły nawozy roślinne z przekazem społecznym. W ten innowacyjny sposób do ściśle określonej grupy docelowej – do właścicieli firm i pracowników – trafiła promocja tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi" zasadzona w doniczkę z rośliną.

Pomysł polegał na stworzeniu papierowych 'szpikulców’, które zostały 'posadzone’ w biurowych doniczkach z roślinami. Papierowy 'szpikulec’ po pewnym czasie rozkłada się w glebie i uwalnia tusz z wykonanego na nim nadruku. To specjalny tusz – zawiera w sobie naturalny nawóz, dzięki czemu po dostaniu się do ziemi użyźnia ją.

Stworzono tani gadżet, który promując akcję ekologiczną sam jednocześnie pomaga środowisku. Innowacyjność pomysłu objawia się na 3 poziomach: użyciu roślin w biurach jako kanału komunikacji, wykorzystaniu firm opiekujących się roślinami jako kanału dystrybucji (osoby, które podlewają kwiatki w biurach wkładały w doniczki etykiety z informacją kierowaną od rośliny do pracownika – "I help your environment. Please help mine.") i w końcu stworzeniu i użyciu tuszu, który użyźnia ziemię.

Kampania WWF "Godzina dla Ziemi" odbyła się po raz pierwszy w 2007 r. w Sydney. Rok później wzięło w niej udział już 100 milionów osób w 35 krajach. W zeszłym roku liczba zaangażowanych krajów wzrosła do 88, a w ciemnościach pogrążyły się m.in.: Big Ben w Londynie, Empire State Building w Nowym Jorku, Petronas Towers w Kuala Lumpur, czy Łuk Triumfalny w Paryżu. Tegoroczna "Godzina dla Ziemi" zaplanowana została na 27 marca na godzinę 20:30. Wśród polskich budowli, których iluminacja zostanie wyłączona są m.in.: Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, Kościół Mariacki w Krakowie i gdański Dwór Artusa.
M.Grzybek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Plant Spikes
Czas:
2010.3.22 - 2010.3.26
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Australia
Nadawca:
WWF
Media:
Ambient
Wykonawca:
Wunderman (Sydney)
Adresaci:
Pracownicy biur, właściciele firm
Hasło kampani:
I help your environment. Please help mine. (Ja pomagam Twojemu środowisku. Ty pomóż mojemu.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek