logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Przerwij przerwę
06.06.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Przerwij przerwę



31 maja obchodziliśmy Światowy Dzień bez Tytoniu (wcześniej Światowy Dzień bez Papierosa). Wśród kampanii społecznych, zachęcających do rzucania palenia, które miały w tym czasie swoją premierę, z pewnością warto odnotować projekt Break The Break indyjskiej agencji Post Office Media.

Kampania została oparta na grze słów, związanej z kultowym hasłem reklamowym Have a Break… Have a KitKat (Zrób sobie przerwę, sięgnij po KitKat), które przekształcono w zachętę, by zamiast „przerwy na papierosa” zrobić sobie „przerwę od tej przerwy” – czyli zamiast po dawkę nikotyny sięgnąć po coś słodkiego (w domyśle, kultowy batonik). Oczywiście warto mieć na uwadze, że zastępowanie jednego nałogu drugim (cukier należy do wyjątkowo uzależniających substancji spożywczych) trudno uznać za promocję zdrowia w ścisłym tego słowa znaczeniu.

Kampania Break The Break jest działaniem z zakresu agency self-promo.

zdrowie papierosy Indie uzależnienia konsumpcjonizm konsumenci tytoń e-papierosy Światowy Dzień Bez Papierosa digital słodycze cukier agency self-promo nikotyna Światowy Dzień Bez Tytoniu wyroby tytoniowe humor


Nazwa kampanii:
Break The Break
Czas:
2023.5
Media:
digital
Wykonawca:
Post Office Media, India
Hasło kampani:
#NoTobaccoDay #BreakTheHabit #breakthebreak





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek