Przerwij przerwę
31 maja obchodziliśmy Światowy Dzień bez Tytoniu (wcześniej Światowy Dzień bez Papierosa). Wśród kampanii społecznych, zachęcających do rzucania palenia, które miały w tym czasie swoją premierę, z pewnością warto odnotować projekt Break The Break indyjskiej agencji Post Office Media.
Kampania została oparta na grze słów, związanej z kultowym hasłem reklamowym Have a Break… Have a KitKat (Zrób sobie przerwę, sięgnij po KitKat), które przekształcono w zachętę, by zamiast „przerwy na papierosa” zrobić sobie „przerwę od tej przerwy” – czyli zamiast po dawkę nikotyny sięgnąć po coś słodkiego (w domyśle, kultowy batonik). Oczywiście warto mieć na uwadze, że zastępowanie jednego nałogu drugim (cukier należy do wyjątkowo uzależniających substancji spożywczych) trudno uznać za promocję zdrowia w ścisłym tego słowa znaczeniu.
Kampania Break The Break jest działaniem z zakresu agency self-promo.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon