Przystojny mężczyzna, szum morskich fal i plaża – przyjemnie rozpoczyna się spot włoskiej kampanii społecznej pt. „The rules of the road”.
– Zasada numer jeden to nigdy nie być samemu. Nigdy… – bohater spotu rozpoczyna swoją opowieść wpatrując się w morski horyzont. Pozostałe reguły, których musi przestrzegać to nigdy nie tańczyć, nie biegać, nigdy samemu nie wybrać się na spacer. Jedyne miejsce w którym może być sam i czuje się wolny to jego umysł. „If you respect the rules of the road you will not have to respect tougher ones” (Jeśli przestrzegasz przepisów drogowych, nie będziesz musiał przestrzegać trudniejszych reguł) –hasło kampanii pojawiaja się w szerszym planie, gdy odbiorca uświadamia sobie, że bohater spotu siedzu na wózku inwalidzkim.
Kampanię, która ukazała się w październiku 2011 roku, zrealizowała agencja reklamowa Publicis dla organizacji Ania Foundation.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości