Klasyczne przysłowie „Przez żołądek do serca” nabiera nowego wymiaru w kontekście kampanii „Recipeace”.
„Recipeace” (zlepek dwóch angielskich wyrazów: „recipe” czyli przepis oraz „peace” czyli pokój) to ruch społeczny, który wykorzystując jedzenie dąży do pogodzenia skonfliktowanych stron. Jego uczestnicy uważają, że nic tak nie pomaga zawieraniu porozumień jak wspólny posiłek. Agencja Leo Burnett z Chicago by wypromować ideę pokoju poprzez kampanię plakatową zapraszała osoby, które chciałyby rozwiązać mniej lub bardziej burzliwe osobiste konflikty do wzięcia udziału w Dniu Pokoju. Chodziło o to, by 21 września udać się ze swoim antagonistą do jednej z wielu zaangażowanych w kampanię restauracji – i porozmawiać. Kreacje reklamujące przedsięwzięcie składają się z kulinarnych i militarnych elementów skomponowanych na zasadzie przeciwieństw: grzyb nuklearny zestawiono z leśnym, naboje przypominają małe rybki, a nóż bagietkę.
Na stronie internetowej akcji można znaleźć przepisy na potrawy, przy konsumowaniu których prowadzono ważne dla całego świata procesy pokojowe.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”