Australijskie organizacje ekologiczne Voiceless i Animals Australia zorganizowały z pomocą agencji Loud z Sydney w październiku 2007 roku kampanię „Recipe” ukazującą pod pozorem przepisu kuchennego okrutne kulisy produkcji mięsa. Każdy „przepis” to odrębna geneza zaprezentowanego pięknie podanego dania. „You can change how they live” – brzmi hasło kampanii. Reklamy nie zachęcają do wegetarianizmu – przekonują do kupowania tych produktów mięsnych, które mają oznaczenie „free-range”, czyli które powstały na farmach, w których zwierzęta – mimo, że przeznaczone na ubój – traktowane są z poszanowaniem ich naturalnych zachowań i potrzeb.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy