Australijskie organizacje ekologiczne Voiceless i Animals Australia zorganizowały z pomocą agencji Loud z Sydney w październiku 2007 roku kampanię „Recipe” ukazującą pod pozorem przepisu kuchennego okrutne kulisy produkcji mięsa. Każdy „przepis” to odrębna geneza zaprezentowanego pięknie podanego dania. „You can change how they live” – brzmi hasło kampanii. Reklamy nie zachęcają do wegetarianizmu – przekonują do kupowania tych produktów mięsnych, które mają oznaczenie „free-range”, czyli które powstały na farmach, w których zwierzęta – mimo, że przeznaczone na ubój – traktowane są z poszanowaniem ich naturalnych zachowań i potrzeb.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
(Złe) spojrzenia
-
24.10.2024
O rzut beretem
-
22.10.2024
The Mandala Boob
-
21.10.2024
Jedno danie w menu
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż