Pod hasłem "Tracąc cierpliwość możesz stracić więcej" ruszyła kampania zwracająca uwagę na zagrożenia, jakie stanowią rodzicie wobec swoich dzieci oraz gromadząca fundusze na działania Fundacji Dzieci Niczyje – organizatora akcji – obejmujące walkę z przemocą wobec dzieci i pomoc najmłodszym ofiarom przestępstw.
70% rodziców w Polsce bije swoje dzieci. 6% z nich przynajmniej raz pobiło swoje dziecko do tego stopnia, że skutkiem bicia był uraz fizyczny. Krzywdzenie najmłodszych to bardzo poważny i jednocześnie bardzo powszechny problem. Każdego dnia tysiące dzieci staje się ofiarami przemocy fizycznej, psychicznej i seksualnej.
Działania fundacji można wesprzeć wysyłając SMS o treści DZIECI na numer 72 015 (koszt 2,44 zł z VAT). Całkowity dochód z akcji (operatorzy zrzekli się swojej prowizji) przekazywany jest Fundacji Dzieci Niczyje.
Fundacja Dzieci Niczyje istnieje od 1991 roku. Jest organizacją pozarządową o charakterze non-profit. Celem działań FDN jest ochrona dzieci przed krzywdzeniem oraz pomoc dzieciom ofiarom przemocy fizycznej, psychicznej, wykorzystywania seksualnego i zaniedbania. Krzywdzone dzieci i ich rodziny mogą liczyć w placówkach prowadzonych przez FDN na pomoc psychologiczną, medyczną i prawną.
FDN działa również na rzecz poprawy sytuacji dzieci uczestniczących w procedurach prawnych w charakterze świadków. Ważną częścią aktywności fundacji są programy profilaktyczne dotyczące krzywdzenia dzieci przez dorosłych oraz rówieśników, m.in. program przeciwdziałania zagrożeniom dzieci w internecie oraz program wsparcia rodziców przeżywających trudności w wychowaniu. Fundacja prowadzi również bezpłatny telefon zaufania dla dzieci 116 111.
Przekazy kampanii przygotowała na zasadzie non profit agencja DDB Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca