Przemoc jak z żurnala
Przemoc domowa potrafi przyjmować rozmaite formy. Niekoniecznie musi polegać agresji słownej czy fizycznej. Czasem manifestuje się za pomocą manipulacji i rosnącej kontroli drugiej osoby, a ze względu na wyrafinowany charakter tego typu działań, przez długi czas może być niemal niemożliwa do zidentyfikowania.
Akcja społeczna brytyjskiej organizacji pozarządowej Women’s Aid ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości w tym zakresie. Jej twórcy posłużyli się sprytnym zabiegiem – zainscenizowali kampanię na wzór typowych sesji modowych, w których dokładnie opisane zostają wszystkie elementy stylizacji. Tym razem jednak okazuje się, że za każdy element życia bohaterek odpowiada ich partner. Także za ich lęki, depresję i samotność. Nie będzie zaskoczeniem fakt, że printy kampanii Not Model’s Own mają być publikowane przede wszystkim w magazynach modowych i pismach kobiecych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Szkoła kontra smartfony
-
30.09.2024
Same nie znikną
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku