Przemoc jak z żurnala
Przemoc domowa potrafi przyjmować rozmaite formy. Niekoniecznie musi polegać agresji słownej czy fizycznej. Czasem manifestuje się za pomocą manipulacji i rosnącej kontroli drugiej osoby, a ze względu na wyrafinowany charakter tego typu działań, przez długi czas może być niemal niemożliwa do zidentyfikowania.
Akcja społeczna brytyjskiej organizacji pozarządowej Women’s Aid ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości w tym zakresie. Jej twórcy posłużyli się sprytnym zabiegiem – zainscenizowali kampanię na wzór typowych sesji modowych, w których dokładnie opisane zostają wszystkie elementy stylizacji. Tym razem jednak okazuje się, że za każdy element życia bohaterek odpowiada ich partner. Także za ich lęki, depresję i samotność. Nie będzie zaskoczeniem fakt, że printy kampanii Not Model’s Own mają być publikowane przede wszystkim w magazynach modowych i pismach kobiecych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!