logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Przekroczyć 50 czy 25?
14.11.2008
Tematy: Kreacje / printy

Przekroczyć 50 czy 25?



Celem tegorocznego francuskiego tygodnia bezpieczeństwa drogowego (13-29 października) było przypomnienie młodym użytkownikom dróg, że przestrzeganie przepisów jest najlepszym sposobem bezpiecznego poruszania się po drodze – niezależnie od używanego środka transportu. Hasło kampanii Ministerstwa Ekologii, Energii, Stałego rozwoju i Zagospodarowania terytorium realizowanej przez agencję Lowe Stratéus – Nie pozwól swojej przyszłości rozbić się na drodze – oraz reklamy zostały dopasowane do czterech różnych grup odbiorców i ich problemów:
– w grupie wiekowej 8-11 lat najczęstsze wypadki to te rowerowe (Wolisz rozbryzgać się na ścieżce rowerowej czy zostać rozgnieciony pod kołami samochodu?),
– w grupie 12-14 są to głównie wypadki piesze (Wolisz wyjść na barana przechodząc po pasach czy spędzić życie ze śrubami w nogach?),
– w grupie 15-17- wypadki skuterowe i motorowe (Wolisz wyjść na żółwia jadąc na skuterze czy na warzywo leżąc na łóżku w szpitalu?),
– a w grupie 18-25 lat – samochodowe (Wolisz wyjść na staruszkę prowadząc 50 km/h czy nie przekroczyć 25 lat?).
M. Kryńska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek