Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie
Przedwczesne umieranie wyszło z mody
Organizacje walczące z nałogiem nikotynowym postanowiły walczyć ze światem mody jego własną bronią. Sesja zdjęciowa zrealizowana na zlecenie singapurskiej organizacji zdrowia złożona została z fotografii łudząco przypominających reklamę luksusowego domu mody. Wygięte modelki pozowały „na ładnego trupa”, a całość opatrzono hasłami stylizowanymi na opisy kolekcji. Np. „Połącz dramatyzm z jasnymi detalami, ale nie ze śmiercią. Najsprytniejszym posunięciem tego sezonu jest powiedzenie „nie” 4000 toksycznych związków chemicznych znajdujących się w papierosach. A pozostanie przy życiu pozwala ci się cieszyć uwagą, którą przyciąga twoja uwodzicielska suknia. Chyba, że lubisz nekrofili” Kreacje autorstwa agencji FootCone& Belding kierowane były do kobiet w wieku 18-29 lat i ukazały się w lifestylowych pismach.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz