Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie
Przedwczesne umieranie wyszło z mody
Organizacje walczące z nałogiem nikotynowym postanowiły walczyć ze światem mody jego własną bronią. Sesja zdjęciowa zrealizowana na zlecenie singapurskiej organizacji zdrowia złożona została z fotografii łudząco przypominających reklamę luksusowego domu mody. Wygięte modelki pozowały „na ładnego trupa”, a całość opatrzono hasłami stylizowanymi na opisy kolekcji. Np. „Połącz dramatyzm z jasnymi detalami, ale nie ze śmiercią. Najsprytniejszym posunięciem tego sezonu jest powiedzenie „nie” 4000 toksycznych związków chemicznych znajdujących się w papierosach. A pozostanie przy życiu pozwala ci się cieszyć uwagą, którą przyciąga twoja uwodzicielska suknia. Chyba, że lubisz nekrofili” Kreacje autorstwa agencji FootCone& Belding kierowane były do kobiet w wieku 18-29 lat i ukazały się w lifestylowych pismach.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy