logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  09.05.2013

Przedwczesna radość i meta

Your browser does not support the video tag.


Pewni swoich zwycięstw wrotkarz i kolarz w ostatniej chwili upadają przed metą.

Jeden z wrotkarzy na ostatnim zakręcie wyprzedza resztę i pewny wygranej wznosi do góry ręce pozdrawiając kibiców. Tę chwilę nieuwagi wykorzystuje jego rywal, który dosłownie na ostatnich metrach gwałtownie przyspiesza i przekracza metę jako pierwszy. Podobna sytuacja ma miejsce na zawodach kolarskich. Przekonany o swoim zwycięstwie kolarz puszcza kierownicę triumfując tuż przed linią mety. Niestety traci równowagę i wraz z rowerem ląduje na jezdni. Czas działa więc na korzyść innego zawodnika, który widząc upadek lidera błyskawicznie zwiększa tempo i wygrywa wyścig.  

Obie historie i niezdarność sportowców budzą śmiech. Stanowią też motyw przewodni spotu kampanii "Keep fighting against AIDS" (Nie ustawaj w walce z AIDS) stworzonej przez paryski oddział Leo Burnett dla organizacji Sidaction. Krótki filmik puentuje hasło: "Crier victoire trop vite ca peut faire sourire. Contre le sida beaucoup moins" (Zbyt szybkie ogłoszenie zwycięstwa może wywołać uśmiech. W przypadku walki z AIDS jest dużo mniej zabawnie).

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na fakt, że w walce z AIDS chorzy nigdy nie mogą być pewni nawet chwilowego zwycięstwa. Dlatego tak ważne jest wsparcie finansowe organizacji, które dostarczają pomoc dotkniętym HIV/AIDS. Jedną z nich jest Sidaction, która powstała w 1994 roku, aby organizować zbiórki pieniężne na sfinasowanie badań nad AIDS. Oprócz szerzenia profilaktyki i zapewnianiu badań, Sidaction świadczy pomoc medyczną i społeczną ubogim osobom zarażonym HIV.

Agnieszka Grzechowiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Keep fighting against AIDS
Czas:
2013.2.18 - 2013.3.18
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Francja
Nadawca:
Sidaction
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Leo Burnett, Paris, France
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Crier victoire trop vite ca peut faire sourire. Contre le sida beaucoup moins (Zbyt szybkie ogłoszenie zwycięstwa może wywołać uśmiech. W przypadku walki z AIDS jest dużo mniej zabawnie)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek