Termin zgłoszeń do XX edycji konkursu kreacji w reklamie „Kreatura” został przedłużony do 20 października 2016 r. Gala rozdania nagród odbędzie się 24 listopada.
Organizator przewidział następujące kategorie konkursowe:
- Prasa
- Outdoor/indoor (OOH)
- Radio
- Digital
- Event
- Ambient – im. Konrada Świebody
- Design
- Kampania
- Materiały promocyjne
- Content marketing
- Techniki
- Kampania społeczna/CSR
- Reklama własna
- Open
- Salon odrzuconych
W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje BTL i marketingu zintegrowanego, działy kreatywne i contentowe domów mediowych, studia filmowe, fotograficzne i graficzne, marketerów/firmy i ich marki. W jury zasiadać będą: eksperci i przedstawiciele społeczności reklamowej oraz niegłosujący moderator będący przedstawicielem organizatora.
Konkurs organizowany jest przez VFP Communications, wydawcę m.in. Media & Marketing Polska, Handel oraz Food Service.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach