Przeciwko sucharom w windzie
Złe samopoczucie, rozdrażnienie, senność, w konsekwencji gorsze funkcjonowanie – to wszystko możliwe skutki odwodnienia spowodowanego niedostarczaniem odpowiedniej ilości płynów. Bohater kampanii z tej przyczyny traci szansę na randkę, a oglądający zachęcani są do picia wody i odwiedzenia strony akcji "Wybieram wodę".
Kampania edukacyjna to wspólna inicjatywa Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Działania programu będą zwracać szczególną uwagę na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu. Program ma na celu promocję korzyści płynących z picia wody, zarówno wodociągowej, jak i butelkowanej. Podkreśla również rolę wody nie tylko w zachowaniu zdrowia, ale także w środowisku, gospodarce, przemyśle i rolnictwie. Z uwagi na potrzebę ochrony naturalnych zasobów wodnych, jednym z zadań projektu będzie także propagowanie racjonalnego gospodarowania wodą i jej oszczędzania.
Kampania skierowana jest do grup społecznych szczególnie narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu: kobiet w ciąży i karmiących oraz ich małych dzieci, młodzieży szkolnej, seniorów oraz osób aktywnie uprawiających sport. Stworzono edukacyjno-informacyją stronę internetową, przeprowadzane będą także akcje dla lokalnych społeczności – pikniki, spotkania tematyczne, eventy i lekcje w szkołach. Spot był emitowany w TVP w ramach bezpłatnego czasu antenowego dla organizacji pozarządowych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie