logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Przechlapane!
05.09.2011
Tematy: Kreacje / printy

Przechlapane!

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Trzy zabawne kreacje pokazują najbardziej żenujące sytuacje z życia młodego kierowcy, który stracił prawo jazdy. Po pierwsze wozi go mama, co jest zawstydzające wobec kumpli, po drugie nie może zabrać dziewczyny na randkę własnym samochodem, tylko musi płacić za taksówkę, po trzecie w końcu z zazdrością musi patrzeć na nowoczesne auta rówieśników i rówieśniczek, sam jadąc na rowerze.

W ramach kampanii „Young Drivers” zrealizowano trzy reklamy drukowane i trzy spoty w podobnej stylistyce. Każdą z nich opatrzono hasłem „Lose your licence and you’re screwed” („Jeśli stracisz prawo jazdy, masz przechlapane”).

Kreacja zrealizowana została w lipcu br. i ma być przestrogą dla każdego, kto bagatelizuje przepisy ruchu drogowego. Nawet drobne wykroczenia mogą spowodować przekroczenie liczby dozwolonych punktów karnych i spowodować utratę prawa jazdy.

Kreację przygotowała agencja Clemenger BBDO na zlecenie australijskiej organizacji Motor Accident Commission of South Australia (MAC).
K.Zawadzka

——————————————————————————-

KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ:

Na kreację wizualną „Young Drivers” składa się seria plakatów wraz ze spotami.
Fotografia wypełnia cały format. Kadry cechuje otwarta kompozycja z bogactwem szczegółów oraz szeroka gama barwna. Dominantą jest postać.

Typografia umieszczona w górnej części plakatu zajmuje ok. 1/6 powierzchni zdjęcia.
Tekst ustawiony jest centralnie z użytym jednoelementowym krojem pisma. Wyraz „screwed” wyróżniono tzw. pisanką. Kampania tętni poczuciem humoru, a jej najciekawszym elementem jest sam koncept.
Żaneta Strawiak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek