logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Protest prawie bez słów
22.12.2014
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą

Protest prawie bez słów

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Czasem gest znaczy więcej niż potok słów. A prawdziwe wzruszenie – więcej niż chłodne statystyki.

To główny sens kampanii "No more" ("Nigdy więcej").  Wszystko zaczęło się nieco ponad rok temu za sprawą amerykańskiej aktorki pochodzenia węgiersko-niemiecko-angielskiego, Mariski Hargitay. Założona przez nią Joyful Heart Foundation, wspierająca kobiety będące ofiarami przemocy seksualnej, zaprosiła do współpracy gwiazdy, które miały wziąć udział w krótkich spotach i zabrać głos w kwestii przemocy domowej i seksualnej. Akcja zaplanowana była na trzy lata, a zapowiedzi planowanych działań przedstawiały się imponująco. Obejmowały drukowanie plakatów i ulotek, transmisje telewizyjne i online, a nawet wyświetlanie spotów na lotniskach czy kinach. Organizacja poza spotem głównym wypuściła też kilkanaście filmów rejestrujących próby aktorów – ich łamiące się głosy, łzy i pomyłki to również mocny przekaz. Aktorka Hilary Swank nie potrafi wydusić z siebie słowa, ale patrząc na jej występ bez trudu dostrzega się wagę problemu.

Na stronie http://nomore.org/ znaleźć można więcej informacji, wspomóc organizację, kupując produkty z nadrukiem „No more” oraz zapoznać się z hasłem kampanii, które brzmi:
"These issues are hard to talk about" ("Trudno mówić o tych sprawach").

Dominika Charytoniuk



Nazwa kampanii:
No more
Czas:
2013.9.10
Nadawca:
Joyful Heart Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam, New York
Adresaci:
Ofiary przemocy domowej, jej świadkowie
Hasło kampani:
These issues are hard to talk about (Trudno mówić o tych sprawach)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek