Kampania „Love Is Colorful” („Miłość jest pełna kolorów”) to projekt marki Zim, który łączy w sobie elementy marketingowe i wizerunkowe z przekazem społecznym. Firma produkująca kolorowy proszek, wykorzystywany podczas imprez masowych i festiwali, zdecydowała się na zaangażowanie na rzecz osób reprezentujących mniejszości seksualne poprzez promowanie swojego produktu.
Na każdym z plakatów przedstawiono całujące się pary – heteroseksualną, parę kobiet i parę mężczyzn. Każda z postaci dokładnie pokryta jest innym kolorem proszku, a plakaty opatrzono podsumowaniem: „Love is colorful” („Miłość jest kolorowa”). Akcję przygotowała brazylijska agencja Tuppi, która znana jest ze śmiałych projektów reklamowych.
Anna Lis
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…