logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Proszę wyłączyć komórkę!
05.08.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Tajlandia, Edukacja, Kultura i sztuka

Proszę wyłączyć komórkę!



Akcje społeczne dotyczące kultury osobistej to rzadkość. Tym bardziej warto przyjrzeć się prześmiesznej kampanii, namawiającej do wyłączania smartfonów w kinie i nieświecenia ich ekranami bliźnim po oczach w trakcie seansu.

Seria króciutkich, zaledwie 20-sekundowych filmików została zrealizowana przez tajlandzki oddział agencji Leo Burnett na zamówienie Major Cineplex Group, największego operatora kinowego w Tajlandii. Każdy z filmów to wariacja na temat klasyka – odpowiednio – „Obcego – ósmego pasażera Nostromo”, „King Konga” oraz „Kręgu” („The Ring”). Twórcy klipów postawili jednak na czysty absurd i nonsens. I tak w jaskini Obcego zamiast ksenomorfa spotykamy kompletnie pijanego jegomościa, ukochana King Konga pali jak smok, a upiorna dziewczynka z „Kręgu”… zresztą lepiej samemu obejrzeć. Niezależnie jednak od poziomu niedorzeczności ukazanych scenek przekaz jest prosty i klarowny: przed seansem proszę wyłączyć komórkę!

edukacja film kultura kino telefony komórkowe kultura osobista Tajlandia


Nazwa kampanii:
Turn off the mobile phone
Czas:
2021.1.12
Nadawca:
Major Cineplex Group
Media:
film
Wykonawca:
Leo Burnett, Thailand





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek