Proszę wyłączyć komórkę!
Akcje społeczne dotyczące kultury osobistej to rzadkość. Tym bardziej warto przyjrzeć się prześmiesznej kampanii, namawiającej do wyłączania smartfonów w kinie i nieświecenia ich ekranami bliźnim po oczach w trakcie seansu.
Seria króciutkich, zaledwie 20-sekundowych filmików została zrealizowana przez tajlandzki oddział agencji Leo Burnett na zamówienie Major Cineplex Group, największego operatora kinowego w Tajlandii. Każdy z filmów to wariacja na temat klasyka – odpowiednio – „Obcego – ósmego pasażera Nostromo”, „King Konga” oraz „Kręgu” („The Ring”). Twórcy klipów postawili jednak na czysty absurd i nonsens. I tak w jaskini Obcego zamiast ksenomorfa spotykamy kompletnie pijanego jegomościa, ukochana King Konga pali jak smok, a upiorna dziewczynka z „Kręgu”… zresztą lepiej samemu obejrzeć. Niezależnie jednak od poziomu niedorzeczności ukazanych scenek przekaz jest prosty i klarowny: przed seansem proszę wyłączyć komórkę!
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze