Skrzydła kojarzą się z aniołami, z czymś idealnym. Na plakatach i w spotach to alkoholik, bandyta i prostytutka mają skrzydła i przekonują, że pozory mogą mylić.
W trzech spotach telewizyjnych trzy wspomniane postaci mówią o swoim dotychczasowym życiu i o planach na przyszłość. Każdy z nich w porę uświadomił sobie, że to, co robi, go niszczy. Alkoholik, siedząc na ławce odnalazł syna, bandyta rozpoczyna pracę za barem, a prostytutka co noc może wracać do swojego dziecka. Zdecydowali się na zmianę w ich życiu, udowadniając, że wszystko jest możliwe.
Ciekawym pomysłem są skrzydła tych osób, zaczerpnięte z logo organizacji Centraide of Greater Montreal, zajmującej się udzielaniem pomocy ludziom ubogim i potrzebującym. Te podświetlane skrzydła symbolizują nową nadzieję. Mają pokazać, że zawsze można na nowo zabłysnąć.
Kreacja „Giving brightens lives” („Dawanie rozjaśnia życie”) jest kontynuacją zeszłorocznej akcji. Jak mówią pomysłodawcy, kolejny raz użyli fragmentu logo, tym razem jako skrzydła trzech bohaterów, których początkowe wypowiedzi mogą zostać ocenione przez odbiorów zbyt pochopnie. Pod koniec krótkich filmów udowadniają jednak, że pozory mogą mylić. Kreacja składa się ze wspomnianych spotów, plakatów, bilbordów, a także z prowadzonej akcji na portalach społecznościowych. Jej celem jest zbiórka pieniężna na potrzeby organizacji. Kreację przygotowała agencja Publicis.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik