7 / 11
Lekcja (nie)śmiecenia Beztroskie śmiecenie zapewnia frajdę! Nie ma nic weselszego nad budowę śmieciowego zamku i umorusania kąpielówek w psich ekskrementach. A to wszystko w rytmie tanecznego twista. Organizacja Keep California Beautiful zapewne zdała sobie sprawę, że bez wakacyjnego luzu i sporej dawki ironicznego humoru nie dotrze do spieczonych kalifornijskim słońcem plażowiczów. Spot „Letstrash the beach” utrzymany jest w spójnej stylistyce rodem z lat 60tych. W założeniu twórców ma powodować poczucie zażenowania własnym zachowaniem u wszystkich, którzy kiedykolwiek przyczynili się do nieszczęścia śmieciowej syrenki.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii