Producent mięsa zachęca do… ograniczenia jego spożycia
Statystyczny Polak zjada ok. 70-80 kg mięsa rocznie. To ponad dwa razy więcej niż konsumpcja zalecana przez WHO. Dlatego Goodvalley, producent mięsa, namawia do ograniczenia jego spożycia. Z punktu widzenia strategii biznesowej jest to nowość w tym segmencie rynku.
Tania żywność to forma kredytu, który zaciągamy wobec przyszłych pokoleń. Coraz więcej osób ma tego świadomość i w bardziej przemyślany sposób dokonuje decyzji zakupowych, sięgając po produkty, które nie tylko mają wysoką jakość, ale również powstają w poszanowaniu środowiska naturalnego. W ten sposób coraz częściej konsumenci, angażując się pośrednio w proces powstawania produktów, stają się impulsem do zmian postaw producentów czy zmian w regulacjach prawnych.
Ciekawą strategię przyjęła tu firma Goodvalley, która propaguje idee świadomej konsumpcji, zachęcając do wybierania diety fleksitariańskiej i ograniczenia spożycia mięsa. Jako społeczeństwo spożywamy za dużo mięsa, co negatywnie odbija się na środowisku – mówi Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley. – Dlatego nie chcemy pozostawać bierni i wierzymy w zrównoważony rozwój rolnictwa. Tylko w ten sposób mamy realną szansę mieć wpływ na funkcjonowanie naszej branży czy konsumpcji. Jako producent mięsa, chcemy mieć czynny udział w tych przemianach. Przy czym jesteśmy przekonani, że nie ma potrzeby iść w skrajności. Powinniśmy jeść mniej mięsa, ale lepszej jakości. Wyprodukowanego w sposób zrównoważony, z jak najmniejszym wpływem na środowisko. Dla dobra naszej planety – dodaje Paweł Nowak.
Firma Goodvalley została założona w Polsce ponad ćwierć wieku. Jako jedyna znana na świecie firma z branży mięsnej posiada zerowy ślad węglowy. Neutralność klimatyczna poddawana jest corocznemu audytowi i potwierdzana certyfikatem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
22.02.2024
Biedronka ogłasza start jubileuszowej edycji Piórka
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives