logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Procesja pogrzebowa czeka pod barem
22.03.2011
Tematy: Kampanie, Kanada, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Procesja pogrzebowa czeka pod barem



Tabliczki z napisem „Pogrzeb“ znaleźli na swoich samochodach klienci wychodzący z barów i pubów w Dzień Świętego Patryka w najbardziej rozrywkowych dzielnicach Toronto. Nie był to ani ponury żart ani element gangsterskich porachunków – komentarz na drugiej stronie tabliczki wyjaśniał sytuację: „Drinking and driving puts lives at risk. Thank you for driving sober.“ („Prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu jest niebezpieczne dla życia. Dziękujemy za trzeźwą jazdę.“)

Ambientową kampanię „Parked Procession“ zorganizował kanadyjski oddział Arrive Alive, a za realizację akcji odpowiadała agencja Cosette z Toronto.

Celem kampanii było uświadomienie kierowcom potencjalnych, tragicznych konsekwencji jazdy pod wpływem alkoholu. Kampania „Parked Procession“ miała przypomnieć klientom barów, którzy ośmielą się usiąść za kierownicą, że każda ilość alkoholu ma ujemny wpływ na ich koncentrację i refleks podczas prowadzenia pojazdu.

Zarówno pierwsza, jak i każda kolejna odsłona akcji organizowana jest w te dni, podczas których wzrasta poziom konsumpcji alkoholu. Oprócz Dnia św. Patryka, były to m. in. urodziny królowej Wiktorii, Święto Kanady oraz Wielkanoc.
K.Kondracka



Nazwa kampanii:
Parked Procession
Czas:
2011.3.17 - 2011.3.17
Nadawca:
Arrive Alive
Media:
Ambient
Wykonawca:
Cossette (Toronto)
Adresaci:
Klienci barów, kierowcy
Hasło kampani:
Drinking and driving puts lives at risk. Thank you for driving sober. (Prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu jest niebezpieczne dla życia. Dziękujemy za trzeźwą jazdę.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek