Procesja pogrzebowa czeka pod barem
Tabliczki z napisem „Pogrzeb“ znaleźli na swoich samochodach klienci wychodzący z barów i pubów w Dzień Świętego Patryka w najbardziej rozrywkowych dzielnicach Toronto. Nie był to ani ponury żart ani element gangsterskich porachunków – komentarz na drugiej stronie tabliczki wyjaśniał sytuację: „Drinking and driving puts lives at risk. Thank you for driving sober.“ („Prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu jest niebezpieczne dla życia. Dziękujemy za trzeźwą jazdę.“)
Ambientową kampanię „Parked Procession“ zorganizował kanadyjski oddział Arrive Alive, a za realizację akcji odpowiadała agencja Cosette z Toronto.
Celem kampanii było uświadomienie kierowcom potencjalnych, tragicznych konsekwencji jazdy pod wpływem alkoholu. Kampania „Parked Procession“ miała przypomnieć klientom barów, którzy ośmielą się usiąść za kierownicą, że każda ilość alkoholu ma ujemny wpływ na ich koncentrację i refleks podczas prowadzenia pojazdu.
Zarówno pierwsza, jak i każda kolejna odsłona akcji organizowana jest w te dni, podczas których wzrasta poziom konsumpcji alkoholu. Oprócz Dnia św. Patryka, były to m. in. urodziny królowej Wiktorii, Święto Kanady oraz Wielkanoc.
K.Kondracka
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem