Próbka zapachowa popielniczki
Papierowa popielniczka pełna niedopałków, wydaje z siebie dokładnie taki sam nieprzyjemny zapach jak prawdziwa.
Lśniąca czystością popielniczka nie wzbudza odrazy. Po „uniesieniu” jej wieka oczom śmiałków ukazuje się jednak sterta nieestetycznych niedopałków, a dookoła rozchodzi się ich charakterystyczna niemiła woń. „Smoking destroys You from within” (Palenie rujnuje Cię od środka) – przypomina hasło kampanii przygotowanej przez agencję Ampla Comunicação. Aby wzmocnić jej przekaz twórcy zdecydowali się zaangażować również zmysł powonienia odbiorców. Stało się to możliwe dzięki wykorzystaniu „perfumowanej” papierosowym zapachem nalepki jako pokrywki na popielniczkę. Antynikotynową reklamę przygotowano na okoliczność Światowego Dnia Bez Tytoniu z inicjatywy organizacji Unimed Vitória.
Kreacja była publikowana w kolorowych magazynach w Brazylii oraz w postaci internetowego, portugalskojęzycznego banneru.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem