Fałszywe kosmetyki z fałszywą nazwą (Creme Vole nieistniejącej marki HAON laboratoires) i równie fałszywą zawartością pojawiły się w prawdziwej prasie niemieckiej pod koniec 2008 roku. Po oderwaniu opakowania z kosmetykiem od kartki ujawniała się pod spodem fotografia małego płaczącego z bólu szympansa. Sam akt odrywania torebki sprawiał wrażenie ranienia zwierzęcia.
Celem niemieckiej grupy NOAH, która wraz ze stale z nią współpracującą agencją Jung von Matt/Alster ,zrealizowała tę akcję, jest zminimalizowanie cierpienia zadawanego przez ludzi zwierzętom. Celem zaś kampanii "Sample" było uświadomienie bólu odczuwanego przez zwierzęta poddawane eksperymentom przez producentów kosmetyków i zachęcenie odbiorców do wsparcia finansowego działań organizacji na rzecz zaprzestania testowania kosmetyków na zwierzętach.
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu