Fałszywe kosmetyki z fałszywą nazwą (Creme Vole nieistniejącej marki HAON laboratoires) i równie fałszywą zawartością pojawiły się w prawdziwej prasie niemieckiej pod koniec 2008 roku. Po oderwaniu opakowania z kosmetykiem od kartki ujawniała się pod spodem fotografia małego płaczącego z bólu szympansa. Sam akt odrywania torebki sprawiał wrażenie ranienia zwierzęcia.
Celem niemieckiej grupy NOAH, która wraz ze stale z nią współpracującą agencją Jung von Matt/Alster ,zrealizowała tę akcję, jest zminimalizowanie cierpienia zadawanego przez ludzi zwierzętom. Celem zaś kampanii "Sample" było uświadomienie bólu odczuwanego przez zwierzęta poddawane eksperymentom przez producentów kosmetyków i zachęcenie odbiorców do wsparcia finansowego działań organizacji na rzecz zaprzestania testowania kosmetyków na zwierzętach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół