Prezesi promują polski rynek
W CNN International wystartowała kampania promująca polski rynek kapitałowy na arenie międzynarodowej. Kampania to wspólna inicjatywa Ministerstwa Skarbu Państwa i Ministerstwa Spraw Zagranicznych we współpracy z czołowymi polskimi spółkami: Giełdą Papierów Wartościowych, Grupą LOTOS, PKO Bankiem Polskim i PZU.
– Wszyscy jesteśmy ambasadorami marki LOTOS – mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marka, koordynująca kampanię ze strony Grupy LOTOS – Biorąc udział w działaniach związanych z promowaniem naszej marki, budujemy jej pożądany wizerunek i przewagę rynkową. LOTOS jako silna marka wspiera również wizerunek polskiego rynku kapitałowego. Udział w kampanii promującej Polskę na arenie międzynarodowej dodatkowo nas zobowiązuje.
W 30-sekundowej reklamie, obok prezesa Grupy LOTOS, Pawła Olechnowicza, prezesi czterech polskich spółek: Ludwik Sobolewski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego oraz Andrzej Klesyk, prezes PZU mówią o roli jaką odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firm.
Kampania składa się ze specjalnie przygotowanego spotu reklamowego, którego emisja zaplanowano w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) oraz banera eksponowanego na stronach internetowych CNN. 10-tygodniowa kampania podzielona została na dwie części. Pierwsza, rozpoczęta 17 czerwca, będzie trwała trzy tygodnie. Druga, siedmiotygodniowa, zaplanowana została na wrzesień br. Łącznie spot reklamowy zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 000 000 razy.
Spot reklamowy został przygotowany przez Turner Commercial Productions – dom produkcyjny telewizji CNN.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie