Prezerwatywy w rytmie hip-hopu
Hiszpańskie Ministerstwo Zdrowia prowadzi hip-hopową w stylu kampanię Yo pongo condom (Zakładam prezerwatywę), której celem jest promowanie używania prezerwatyw, a finalnie zmniejszenie ilości ciąż wśród nastolatek i spadek ilości chorób przenoszonych drogą płciową oraz redukcja zabiegów aborcji.
Na stronie kampanii yopongocondom.com można znaleźć wiele informacji na temat bezpiecznego seksu oraz ściągnąć kampanijny dzwonek na telefon komórkowy.
Ministerstwo podało statystyki, które stały się powodem akcji, wg których wiek inicjacji seksualnej wśród Hiszpanów spada z roku na rok – w chwili obecnej 30% młodzieży w wieku 15-17 lat ma już ją za sobą, a ponad połowa z nich sypia z więcej niż 1 partnerem. Ilość ciąż wśród nastolatek wzrosła z 3,07 na 1000 osób w roku 1997 do 6,3 w 2007 roku.
Kampania prowadzona jest w telewizji hiszpańskiej, w internecie oraz na plakatach umieszczanych na terenach uniwersytetów i szkół wyższych.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt