logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prezerwatywa dla świata
29.04.2011
Tematy: Kampanie, Armenia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Prezerwatywa dla świata

Your browser does not support the video tag.


Okrągły stół, a na nim kostki domina z flagami różnych krajów. Jedna przewrócona uruchamia reakcję łańcuchową, która powoduje, że wszystkie kostki bezwładnie upadają. Spot nie promuje Domino Day w Holandii, ale jest cierpką metaforą przedstawiającą konsekwencje braku odpowiednich zabezpieczeń podczas uprawiania seksu. Kostki domina upadają aż do momentu gdy zatrzymane zostają przez prezerwatywę. Niech nikogo nie zmyli stylistyka filmu przypominająca produkcje sprzed dwóch dekad – to kampania z 2011 roku.

Twórcy odwołują się do odpowiedzialności za miliony ludzi, a nie tylko za siebie: „Zabezpieczając siebie, zabezpieczasz też świat” – brzmi hasło spotu przygotowanego przez Artsight Studio z Armenii, zajmującego się produkcją krótkich filmów dokumentalnych o tematyce społecznej.

Od roku 1988 do 2012 na terenie Republiki Armeńskiej zostało odnotowanych ponad 1300 przypadków zakażenia wirusem HIV. Największą grupę osób zainfekowanych tworzą mężczyźni (ok. 70%) w wieku od 25 do 39 lat, którzy zakazili się wirusem niedoboru odporności uprawiając seks bez zabezpieczenia.

Spot ma przypominać młodym i aktywnym seksualnie osobom o potrzebie używania antykoncepcji, aby nie padły ofiarą własnej namiętności.
Marcin Ratajczyk



Nazwa kampanii:
Domino AIDS
Czas:
2011.4.23
Nadawca:
Czerwony Krzyż (Armenia)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Artsight Studio
Adresaci:
Osoby aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Защитив себя, защитищв мир (Zabezpieczając siebie, zabezpieczasz też świat)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek