logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Prezent w bluzce
30.12.2016
Tematy: Kampanie, Czechy, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna

Prezent w bluzce

Your browser does not support the video tag.


Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.
Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym Novy Smichov w Pradze, w którym można skorzystać z usługi pakowania prezentów w… używane ubrania.

Tego rodzaju sprzedaż w trakcie Świąt Bożego Narodzenia jest ogromnym wyzwaniem, ponieważ ludzie kupując nowe rzeczy marnują papier na ich pakowanie. Tylko w Czechach co roku zużywa się ponad trzydzieści tysięcy kilometrów papieru, którym można by trzykrotnie „opasać” kulę ziemską. Kampania zachęca do udziału w akcji poprzez udanie się do ich sklepu albo zrobienie tego w domu. Zwabić klientów mają następujące slogany: „You can pay for the wrapping to help people in need” („Możesz zapłacić za pakowanie, aby pomóc ludziom w potrzebie”), „You can do it at home to help the environment”(„Możesz zrobić to w domu, aby uratować środowisko”).

Katarzyna Kwiatkowska

 



Nazwa kampanii:
Salvation Paper
Czas:
2016.12.17
Nadawca:
Armády Spásy
Media:
Ambient
Wykonawca:
Geometry Global
Adresaci:
Kupujący prezenty, obchodzący Boże Narodzenie
Hasło kampani:
You can pay for the wrapping to help people in need (Możesz zapłacić za pakowanie, aby pomóc ludziom w potrzebie) You can do it at home to help the environment(Możesz zrobić to w domu, aby uratować środowisko)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek