Prezent w bluzce
Przedświąteczna gorączka nie kojarzy się z wizytą w second-handzie. Okazuje się jednak, że jest to jeden z najbardziej ekologicznych sposobów na zapakowanie prezentów.
Case study zrealizowane przez agencję Geometry Global dotyczy projektu Armii Zbawienia. 17 grudnia otwarto punkt w centrum handlowym Novy Smichov w Pradze, w którym można skorzystać z usługi pakowania prezentów w… używane ubrania.
Tego rodzaju sprzedaż w trakcie Świąt Bożego Narodzenia jest ogromnym wyzwaniem, ponieważ ludzie kupując nowe rzeczy marnują papier na ich pakowanie. Tylko w Czechach co roku zużywa się ponad trzydzieści tysięcy kilometrów papieru, którym można by trzykrotnie „opasać” kulę ziemską. Kampania zachęca do udziału w akcji poprzez udanie się do ich sklepu albo zrobienie tego w domu. Zwabić klientów mają następujące slogany: „You can pay for the wrapping to help people in need” („Możesz zapłacić za pakowanie, aby pomóc ludziom w potrzebie”), „You can do it at home to help the environment”(„Możesz zrobić to w domu, aby uratować środowisko”).
Katarzyna Kwiatkowska
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników