Kampanie bożonarodzeniowe, niezależnie od przedmiotu, który promują, łączy sporo elementów: rodzinna atmosfera, ciepło, komunikacja ponad podziałami, krzepiące przesłanie.
Na ich tle świąteczna kampania Banco Industrial z Gwatemali wyróżnia się poprzez swoją poruszającą wymowę. Celem projektu było zwrócenie uwagi na problem analfabetyzmu wśród dzieci, co ukazano poprzez pełną emocji opowieść o prezencie, który naprawdę odmienia życie – czyli edukacji.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
El regalo que cambia la vida de miles
Czas:
2024.11
Nadawca:
Banco Industrial
Media:
film
Wykonawca:
El Taier DDB Centro, Guatemala
zobacz także
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…

