logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Precz z niedźwiedziami
04.08.2010
Tematy: Kreacje / printy

Precz z niedźwiedziami



Pluszowy miś, nieodłączny towarzysz z dzieciństwa, jest niebezpieczny – utwierdza bowiem społeczeństwo w fałszywym przekonaniu o poczciwej naturze niedźwiedzi. Zwierzęta te natomiast stanowią zagrożenie podczas pobytu w górach pod namiotem, zjadają smaczny miód należący się ludziom. Ich szkodliwość jest tak duża, że wymaga interwencji – należy się ich jak najszybciej pozbyć.

O tym próbowały przekonać mieszkańców kanadyjskiej prowincji Alberta plakaty odsyłające na tajemniczą stronę NoMoreGrizzlies.com. Odwiedzając witrynę, można było przeczytać o celach działalności organizacji No More Grizzlies – stanowczo sprzeciwia się ona przyjętemu przez władze Alberty Planowi Ratowania Niedźwiedzi Grizzly oraz ma nadzieję zredukować ich liczbę na terenie prowincji z 581 osobników do zera.

Na stronie umieszczono także spoty, przedstawiające niedźwiedzie jako krwiożercze bestie zagrażające równowadze w przyrodzie oraz relację wideo z wiecu zorganizowanego przez grupę przeciwników grizzly. Wprowadzony w odpowiedni nastrój internauta mógł wirtualnie poćwiczyć eliminowanie wroga, grając w grę polegającą na strzelaniu do niedźwiedzi – pociskiem mógł być buldożer, quad, piła łańcuchowa, beczka ropy bądź torba cementu. Te właśnie rzeczy, odpowiednio zastosowane, czynią największe spustoszenie w naturalnym środowisku niepożądanych zwierząt, co przekłada się na ich wymieranie.

Po oddaniu serii strzałów odwiedzający witrynę był zachęcany do odwiedzenia działu „Find the real truth”, gdzie mógł dowiedzieć się, że grupa No More Grizzlies nie istnieje , a ludzie działając na szkodę zwierząt, wprowadzają jej postulaty w życie. „Jeśli krzywdzenie niedźwiedzi przez jakąś radykalną organizację nie jest w porządku, to dlaczego nie ma problemu, gdy robi to Alberta?” zadają pytanie autorzy kampanii – członkowie Alberta Wilderness Association. Ze strony No More Grizzlies internauci są przekierowywani na witrynę stowarzyszenia, gdzie mogą zapoznać się z informacjami na temat stanu środowiska naturalnego w prowincji. Użytkownicy są także zachęcani do wsparcia finansowego AWA.

Kreację stworzyła agencja Calder Bateman Communications z Edmonton.
A. Postek








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek