────── 19.05.2017
10 najbardziej popularnych kampanii 2011 roku
Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn
Sean Penn sam prasuje sobie tosta z serem, Justin Timberlake sam goli się piłą, Bradley Cooper sam zalewa mlekiem swoje pudełko z chrupkami, Ashton Kutcher wie, gdzie wrzuca się brudne skarpetki i skąd bierze się czyste – w kampanii pod hasłem „Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn” sprzeciwiającej się dziecięcej prostytucji i seksturystyce.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

