logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą
   ──────  12.04.2011

Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Sean Penn sam prasuje sobie tosta z serem, Justin Timberlake sam goli się piłą, Bradley Cooper sam zalewa mlekiem swoje pudełko z chrupkami, Ashton Kutcher wie, gdzie wrzuca się brudne skarpetki i skąd bierze się świeże – w kampanii pod hasłem "Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn" sprzeciwiającej się dziecięcej prostytucji i seksturystyce.

Kampanię pt. "Real man do not buy girls" ("Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn") realizuje fundacja DNA, należąca do gwiazdorskiej pary Demi Moore i Ashtona Kutchera. W spotach kampanii wzięły udział same gwiazdy m.in. Justin Timberlake, Jamie Foxx, Jason Pollock czy wspomniani wyżej Penn i Cooper.

Przekonują oni odbiorców kampanii, że bycie prawdziwym mężczyzną oznacza samodzielność i szacunek dla kobiet. Prawdziwi mężczyźni ewidentnie nie boją się wyzwań. I warto ich naśladować. "Are you a real man?" ("Czy jesteś prawdziwym mężczyzną?") – pyta w każdym ze spotów aktorka Eva Longoria. "Real women prefer a real men" ("Prawdziwe kobiety wolą prawdziwych mężczyzn") – wyjaśnia na końcu.

Twórcy akcji zachęcają do tego by zrealizowane w ramach kampanii filmy rozpowszechniać w internecie. Osoby popierające akcję mogą także przygotowywać własne filmy lub plakaty dotyczący tematu, a jeśli będą zawierały hasło kampanii, zostaną zamieszczone na profilu DNA na Facebooku.

Fundacja sprzedaje koszulki, z których pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie kampanii, uczy także jak przeciwdziałać handlowaniu dziećmi i prostytucji dziecięcej w internecie: "76 procent transakcji ma swój początek właśnie tutaj" – informuje.

Około 12 milionów ludzi na świecie jest niewolnikami. Dwa miliony dzieci regularnie kupuje się i sprzedaje do domów publicznych. Większość zainteresowanych dziewczętami i chłopcami mężczyzn to tzw. "zwykli faceci", żonaci i bez przeszłości kryminalnej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Real men do not buy girls
Czas:
2011.4.6
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
DNA Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
DNA Foundation
Adresaci:
Mężczyźni, użytkownicy internetu
Hasło kampani:
Real men do not buy girls (Prawdziwi mężczyźni nie kupują dziewczyn);





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek