Prawdziwe potwory
The Commission for Standards, Equity, Health and Safety at Work (CNESST), czyli kanadyjski odpowiednik naszej Państwowej Inspekcji Pracy, zainicjowała swoją pierwszą kampanię społeczną, w całości poświęconą zdrowiu i higienie psychicznej w miejscu pracy.
Głównym celem projektu „Fiction” jest podniesienie świadomości zarówno pracodawców, jak i pracowników na temat realnych zagrożeń dla kondycji psychospołecznej oraz uzmysłowienie, że żadne miejsce pracy nie jest od nich wolne. Kampania ukazuje przypadki molestowania seksualnego, nękania psychicznego oraz agresji werbalnej w miejscu pracy. By ukazać, jak dewastujący mogą mieć one wpływ na ludzki dobrostan, realni sprawcy zostali zastąpieni fikcyjnymi potworami: smokiem, kosmitą i goblinami. Problem w tym, że szkody, które wyrządzają, są jak najbardziej realne. Na kampanię złożyły się trzy printy oraz film (poniżej):



To nie pierwsza współpraca CNESST z agencją Cossette. O ich poprzedniej wspólnej kampanii pisaliśmy TUTAJ.
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
