Prawdziwe potwory
The Commission for Standards, Equity, Health and Safety at Work (CNESST), czyli kanadyjski odpowiednik naszej Państwowej Inspekcji Pracy, zainicjowała swoją pierwszą kampanię społeczną, w całości poświęconą zdrowiu i higienie psychicznej w miejscu pracy.
Głównym celem projektu „Fiction” jest podniesienie świadomości zarówno pracodawców, jak i pracowników na temat realnych zagrożeń dla kondycji psychospołecznej oraz uzmysłowienie, że żadne miejsce pracy nie jest od nich wolne. Kampania ukazuje przypadki molestowania seksualnego, nękania psychicznego oraz agresji werbalnej w miejscu pracy. By ukazać, jak dewastujący mogą mieć one wpływ na ludzki dobrostan, realni sprawcy zostali zastąpieni fikcyjnymi potworami: smokiem, kosmitą i goblinami. Problem w tym, że szkody, które wyrządzają, są jak najbardziej realne. Na kampanię złożyły się trzy printy oraz film (poniżej):
To nie pierwsza współpraca CNESST z agencją Cossette. O ich poprzedniej wspólnej kampanii pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza