Większość Finów (a w zasadzie większość obywateli krajów zachodnich) uważa, że produkcja towarów z definicji podlega kontroli. Niestety, to nieprawda. Praca przymusowa, praca dzieci oraz tragiczne, często skrajnie niebezpieczne warunki zatrudnienia są częstsze, niż nam się wydaje.
Kampania społeczna organizacji Fairtrade ma na celu zachęcenie firm do dbania o prawa człowieka w łańcuchach dostaw – na wszystkich etapach powstawania danego produktu. Przejmujący przekaz udało się tu uzyskać za pomocą genialnego skrótu myślowego i wizualnego: ażurowe ścianki sklepowego koszyka przypominają kraty więzienia.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Human rights should not be for sale
Czas:
2024.9
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
Fairtrade
Media:
print, outdoor
Wykonawca:
Miltton, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów