Pracownicy eurobanku okrążają Ziemię w szczytnym celu
W 4 tygodnie dookoła świata – taki cel postawili sobie pracownicy eurobanku w akcji Our People Round The World. Jeśli w założonym okresie pokonają 40 075 km – czyli długość równika – bank przekaże środki na realizację marzeń podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”, zgodnie z przelicznikiem: 1 złoty za 1 przejechany kilometr.
W ramach akcji pracownik wybiera dowolną dyscyplinę związaną z pokonywaniem dystansu (np. bieg, jazda na rowerze, itp.) i na bieżąco monitoruje długość przebytej trasy w zewnętrznej aplikacji. Pokonane kilometry są przypisywane do rywalizacji i prezentowane w czasie rzeczywistym na stronie akcji. W ten sposób powstanie grupa osób dążąca do okrążenia Ziemi w 4 tygodnie. Na koniec bank przeleje minimum 40 075 zł na konto Fundacji „Mam Marzenie”, wybranej przez pracowników w wewnętrznym głosowaniu.
– Akcję Our People Round The World rozpoczęliśmy filmem zrealizowanym z udziałem naszych pracowników, którzy nie tylko podzielili się z nami swoją pasją, ale i ruszyli z pierwszą zmianą w wirtualnej sztafecie przez całą Polskę. Jej rezultaty możemy śledzić w czasie rzeczywistym dzięki interaktywnej kuli ziemskiej, która ukazuje przejechany już odcinek wraz z licznikiem kilometrów. Świadomość, jak niewiele brakuje do osiągnięcia celu i wsparcia instytucji charytatywnej, jeszcze bardziej mobilizuje nas do pokonywania kolejnych dystansów – mówi Magdalena Suchanek, dyrektor zarządzający w eurobanku.
Kampania wystartowała 1 czerwca i potrwa do końca miesiąca.
Więcej informacji:
- Strona: www.ourpeople.pl
- Film: youtube
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS