logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pracodawca godny zaufania
15.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pracodawca godny zaufania



Rozpoczyna się III edycja Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”, którego ideą jest promowanie prawidłowych i godnych naśladowania zachowań i postaw pracodawców. Organizatorami Konkursu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Impresja Studio Promocji. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi we wrześniu tego roku.

W Konkursie „Pracodawca Godny Zaufania” przyznawane są wyróżnienia dla dużych przedsiębiorstw działających na polskim rynku, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania. W każdej edycji oceniani są przedsiębiorcy z innych sektorów rynku. W tym roku Kapituła skupi się na ocenie branży przemysłu ciężkiego, paliwowo-energetycznej oraz producentów spożywczych.

– Chcemy, by nasza inicjatywa przyczyniła się do promowania dobrych wzorców. Największe polskie firmy często realizują ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty programy skierowane do pracowników. Mamy nadzieję, że wyróżnienie najbardziej interesujących programów realizowanych przez największe firmy będzie inspiracją również dla innych przedsiębiorców – mówi Tomasz Brzozowski z Biura Promocji Konkursu „Pracodawca Godny Zaufania”.

Informacje zawarte w przesłanych przez pracodawców ankietach będzie oceniało jury złożone z przedstawicieli instytucji pozarządowych. W skład Kapituły Rankingu wchodzą przedstawiciele m.in.: Krajowej Izby Gospodarczej, Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Instytutu Globalizacji, Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania, Centrum Monitorowania Wolności Prasy przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, Stowarzyszenia Integracja i Współpraca, Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Elżbieta Radziszewska, Podsekretarz Stanu Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania.

Kapituła ocenia przede wszystkim takie elementy polityki pracowniczej jak: programy socjalne, umożliwienie doskonalenia umiejętności zawodowych i zdobywania dodatkowej wiedzy, pomoc dla pracowników i członków ich rodzin w trudnej sytuacji życiowej, i materialnej oraz poprawne monitorowanie praw pracowniczych.

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek