W połowie października br. kanadyjski oddział United Way, przy pomocy agencji Publicis z Toronto, zorganizował kampanię fundrisingową „What you’re really giving is a way out”, której bohaterowie „zmieniają skórę” – porzucają swoje dotychczasowe życie na marginesie społeczeństwa i rozpoczynają nowe, włączając się w jego rytm. Organizacja zachęca odbiorców do wsparcia finansowego, które zostanie przeznaczone na pomoc w wychodzeniu z bezdomności, na aktywizację młodzieży i osób przebywających na emeryturze, na kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe i kursy językowe dla emigrantów. Dotacje są więc szansą no udany start w nowe życie.
Kampania miała miejsce w telewizji i internecie oraz w prasie.
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



