logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Później będzie za późno
06.10.2004
Tematy: Kampanie, Belgia, Pomoc społeczna

Później będzie za późno



Belgijski oddział organizacji Lekarze Bez Granic, jesienią 2004 roku prowadził ciekawą kampanię prasową. Aby zachęcić ludzi do wsparcia finansowego organizacji, wykorzystał w nietypowy sposób gazetę. Na jednej ze stron pokazano zdjęcie małego chłopca przykrytego prześcieradłem z podpisem: "Wpłacę pieniądze dzisiaj i pomogę temu dziecku". Kampania zwraca uwagę, że bardzo szybko można zapomnieć o swoim postanowieniu. Na kolejnej stronie widniało hasło "Pomogę później" wraz ze zdjęciem zakrytego, nieżyjącego już dziecka. Efektem takiego zabiegu było wrażenie, że to odbiorca symbolicznie zakrył dziecko poprzez przełożenie strony i zaniechanie pomocy mu.

Kampania pokazuje skutki odkładania realizacji obietnic na później, które ma szczególnie tragiczne skutki w sytuacji konieczności ratowania ludzkiego życia.

Organizacja Lekarze Bez Granic utworzona została w 1971 roku przez francuskich lekarzy i od tego czasu funkcjonuje w ponad 80 krajach świata, niosąc pomoc medyczną w najbardziej nawet niebezpiecznych miejscach, szczególnie w krajach tzw. Trzeciego Świata i obszarach objętych wojną.
K.Kamińska



Nazwa kampanii:
Donate today
Czas:
2004.10.1 - 2004.10.31
Nadawca:
Medecins Sans Frontieres
Media:
Prasa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, czytelnicy prasy
Hasło kampani:
I will donate and help this child. I will donate later.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek