W ramach promocji nowego katalogu produktów IKEA Polska zaprosiła do eksperymentu społecznego osoby, które mieszkają obok siebie na co dzień, ale nie mają kontaktu. Tak dobrane pary, nie widząc się wcześniej, usiadły plecami do siebie i miały za zadanie porozmawiać. Na koniec sympatycznych konwersacji mogły na siebie spojrzeć i przekonać się, że poza poruszanymi tematami łączy ich jeszcze sąsiedztwo.
Poza materiałem umieszczonym w sieci w ramach promocji IKEA organizuje także pikniki sąsiedzkie w różnych miastach Polski. Szczegóły na ten temat znajdują się na stronie www.spotkania-sasiedzkie.pl. Inicjatywa ma promować nawiązywanie kontaktów międzyludzkich.
Film z akcji wyreżyserował Daniel Rusin, założyciel fanpage’a Reżyser Życia, na którym publikuje swoje materiały dotyczące właśnie eksperymentów społecznych bądź sond ulicznych. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, a materiał wyprodukował Fog Content Agency.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji