W ramach promocji nowego katalogu produktów IKEA Polska zaprosiła do eksperymentu społecznego osoby, które mieszkają obok siebie na co dzień, ale nie mają kontaktu. Tak dobrane pary, nie widząc się wcześniej, usiadły plecami do siebie i miały za zadanie porozmawiać. Na koniec sympatycznych konwersacji mogły na siebie spojrzeć i przekonać się, że poza poruszanymi tematami łączy ich jeszcze sąsiedztwo.
Poza materiałem umieszczonym w sieci w ramach promocji IKEA organizuje także pikniki sąsiedzkie w różnych miastach Polski. Szczegóły na ten temat znajdują się na stronie www.spotkania-sasiedzkie.pl. Inicjatywa ma promować nawiązywanie kontaktów międzyludzkich.
Film z akcji wyreżyserował Daniel Rusin, założyciel fanpage’a Reżyser Życia, na którym publikuje swoje materiały dotyczące właśnie eksperymentów społecznych bądź sond ulicznych. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, a materiał wyprodukował Fog Content Agency.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji