W ramach promocji nowego katalogu produktów IKEA Polska zaprosiła do eksperymentu społecznego osoby, które mieszkają obok siebie na co dzień, ale nie mają kontaktu. Tak dobrane pary, nie widząc się wcześniej, usiadły plecami do siebie i miały za zadanie porozmawiać. Na koniec sympatycznych konwersacji mogły na siebie spojrzeć i przekonać się, że poza poruszanymi tematami łączy ich jeszcze sąsiedztwo.
Poza materiałem umieszczonym w sieci w ramach promocji IKEA organizuje także pikniki sąsiedzkie w różnych miastach Polski. Szczegóły na ten temat znajdują się na stronie www.spotkania-sasiedzkie.pl. Inicjatywa ma promować nawiązywanie kontaktów międzyludzkich.
Film z akcji wyreżyserował Daniel Rusin, założyciel fanpage’a Reżyser Życia, na którym publikuje swoje materiały dotyczące właśnie eksperymentów społecznych bądź sond ulicznych. Za kreację odpowiada agencja Kalicińscy.com, a materiał wyprodukował Fog Content Agency.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS