Miasto Poznań przygotowało wielkoformatowe walentynki. Urząd Miasta, korzystając z Dnia Świętego Walentego, przeprowadził kampanię wizerunkową, zachęcającą do odwiedzania Poznania. W Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Gdyni zawieszono 170 stylizowanych na kartki dla zakochanych billboardów z hasłem „Poznańmy się”.
Dla tych, którzy potrzebują czegoś więcej niż zaproszenie do odwiedzin, przygotowano konkurs na wymyślenie najlepszego dowcipu o poznaniakach. Nagrodą w konkursie było pięć podwójnych zaproszeń na weekend do Poznania. Informacja o konkursie została umieszczona jako postscriptum na billboardowych kartkach, a żeby zapoznać się ze szczegółami, trzeba było odwiedzić internetową stronę Urzędu Miasta.
Walentynkowa kampania wizerunkowa Poznania była kolejnym etapem promocji miasta. Wcześniej poznaniacy na billboardach i telewizyjnych spotach składali mieszkańcom innych miast życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia. Kosztująca 65 tys. zł. kampania miała przyczynić się do przełamania stereotypu poznaniaka jako porządnego, ale przesadnie oszczędnego, racjonalnego ponuraka. Akcja wzbudziła zainteresowanie w lokalnych mediach, których relacje dodatkowo przyczyniły się do promocji Poznania.
M. Durda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę