Zjawiskowe instalacje nagrodzone Srebrem w Cannes alarmowały, że 21 milionów dzieci w Chinach nie ma dostępu do edukacji, głównie przez ciągle przeprowadzki z rodzicami szukającymi pracy. Kampania, która powstała w ramach projektu „New Citizen Program”, miała za zadanie uwrażliwić i pokazać społeczeństwu ten problem. Narzędziem przekazu stały się rzeźby – instalacje przedstawiające niedostępny podręcznik – otoczony kulą z drutu kolczastego lub kawałkami szkła oraz wykonany z cegły, umiejscowione przed SongZhuang Art Gallery w Pekinie, a wykonane przez lokalnych artystów.
Poza wywołaniem dyskusji na temat analfabetyzmu i włączenia go tym samym do głównych problemów społecznych kraju, organizatorzy zbierają fundusze na nowe szkoły oraz system rekrutacji uczniów. Dotychczas udzielone wsparcie pozwoli na wyedukowanie 950 uczniów.
Kampania (realizacja "Glass" oraz "Barbed Wire") otrzymała w tym roku Srebro w kategorii Outdoor w Cannes.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy