logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Chiny, Edukacja
   ──────  06.01.2009

Poza zasięgiem



Zjawiskowe instalacje nagrodzone Srebrem w Cannes alarmowały, że 21 milionów dzieci w Chinach nie ma dostępu do edukacji, głównie przez ciągle przeprowadzki z rodzicami szukającymi pracy. Kampania, która powstała w ramach projektu „New Citizen Program”, miała za zadanie uwrażliwić i pokazać społeczeństwu ten problem. Narzędziem przekazu stały się rzeźby – instalacje przedstawiające niedostępny podręcznik – otoczony kulą z drutu kolczastego lub kawałkami szkła oraz wykonany z cegły, umiejscowione przed SongZhuang Art Gallery w Pekinie, a wykonane przez lokalnych artystów.

Poza wywołaniem dyskusji na temat analfabetyzmu i włączenia go tym samym do głównych problemów społecznych kraju, organizatorzy zbierają fundusze na nowe szkoły oraz system rekrutacji uczniów. Dotychczas udzielone wsparcie pozwoli na wyedukowanie 950 uczniów.

Kampania (realizacja "Glass" oraz "Barbed Wire") otrzymała w tym roku Srebro w kategorii Outdoor w Cannes.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Illiterate
Czas:
2009.1.1 - 2009.1.31
Tematy:
Edukacja
Kraje:
Chiny
Nadawca:
New Citizen Program
Media:
Ambient
Wykonawca:
Ogilvy & Mather (Beijing)
Adresaci:
Dorośli mieszkańcy Pekinu





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek